Kategórie

Informácie

Výrobcovia

Nové produkty

Dodávatelia

Žiadni dodávatelia

TML Slovensko s.r.o.

VEĽKOOBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI TML Slovensko, s.r.o.

 

TML Slovensko, s.r.o.

Cementárska 15

900 31 Stupava

IČ: 35921269, IČ DPH: SK2021951602

Zapísaná u Okresného súdu Bratislava I, vložka č. 34906/B

 

Veľkoobchodná spolupráca, objednávky:

 

Mgr. Milan Štarha

+421 902 907 908

milan.starha@tml.cz

 

 

 

 

Kancelária, fakturácia, výmena tovaru, reklamácie:

 

 

Veronika Verbíková

+420 721 640 826

info@tml.sk

objednavky@tml.cz

 

 

 

PRVÉ ROZVOZY PRE VELKOOBCHODNÝCH ZÁKAZNÍKOV V ROKU 2018:

BRATISLAVA (VŽDY V ÚTOROK):

25..9.

16.10.

6.11.

27.11.

TRENČÍN (VŽDY VO ŠTVRTOK):

13.9.

4.10.

25.10.

15.11.

NITRA (VŽDY VO ŠTVRTOK):

11.9.

27.9.

18.10.

8.11.

29.11.

BANSKOBYSTRICKÝ KRAJ (VŽDY VO ŠTVRTOK):

20.9.

11.10.

31.10.

22.11.

ORAVSKÝ KRAJ (VŽDY V STREDU):

6.9.

26.9.

17.10.

7.11.

28.11.

(Spoločnosť TML Slovensko s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu termínu rozvozu)

Veľkoobchodná spolupráca je možná pri minimálnej objednávke vo výške 80 eur bez DPH (týka sa dostupného tovaru), a registrácii IČO klienta. Pri nesplnení podmienky minimálnej objednávky 80 eur bez DPH sú ceny účtované ako maloobchodné - MOC je najnižšia možná predajná cena pre koncového zákazníka (okrem promo-akcií a dopredaja).

 

I. DOPRAVA A PLATBA ZA TOVAR

Rozvoz tovaru realizovaný prostredníctvom TML Slovensko, s.r.o.:

  • Pravidelný rozvoz tovaru v intervale 1x za 3 týždne
  • Minimálna objednávka vo výške 80 eur bez DPH - pri objednávke nad 80 eur bez DPH platia veľkoobchodné ceny, rozvoz je v tomto prípade ZADARMO.

Zásielka tovaru realizovaná prostredníctvom zmluvnej prepravnej spoločnosti:

  • Objednávka mimo pravidelný rozvoz TML Slovensko, s.r.o. a objednávka do 186 eur s DPH. – účtované za dopravu 4 eura bez DPH.
  • Objednávka presahujúca 186 eur s DPH – zásielka ZADARMO.

Osobný odber tovaru vo veľkosklade Zábrdovická 25/2, 612 00 Brno, Česká republika

  • Objednávku je nutné nahlásiť minimálne deň dopredu. Klienta vyzveme telefonicky alebo SMS správou k jej vyzdvihnutiu.

Upozornenie: Kvasy a šťavy v skle neposielame prepravnou spoločnosťou z dôvodu rizika poškodenia tovaru.

 

II. VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

Zakúpený tovar (nepoškodený a bez cenoviek) je možné vrátiť alebo vymeniť za iný, najneskôr však 3 mesiace pred koncom trvanlivosti tovaru.

Výmena alebo vrátenie tovaru sa týka vždy maximálne 2 ks konkrétneho druhu tovaru. Cena novo vytvorenej objednávky, znížená o cenu vráteného tovaru, musí spĺňať podmienky minimálnej veľkoobchodnej objednávky tzn. 80 eur bez DPH.

Nie je možné vymeniť alebo vrátiť tovar zakúpený v už uzavretom účtovnom období (tzn. vymeniť alebo vrátiť tovar sa dá vždy do konca marca nasledujúceho roka od kúpy), tovar zakúpený v zľave a distribučný tovar.

Vodič má právo neprevziať tovar, pokiaľ tieto podmienky nebudú dodržané. Výmenu alebo vrátenie tovaru je vždy nutné vopred dohodnúť.

Tovar zakúpený na „drobný predaj“ (bez registrácie IČO) nie je možné vrátiť ani vymeniť.

III. REKLAMÁCE

Reklamáciu hláste vždy na tel. číslo alebo email na to určený (uvedené v hlavičke vyššie). Reklamácia nahlásená mimo uvedený kontakt nemusí byť uznaná.

Pri osobnom odbere tovar klient svojím podpisom potvrdzuje, že tovar prevzal úplne v poriadku. Neskoršie reklamácie osobne odobraného tovaru nemusia byť uznané.

Upozornenie: Zmena konzistencie Mumia nie je závadou, preto nie je možné ju považovať za dôvod reklamáce.

Ľanový olej je rôzne horký (prvý lis), preto horkosť oleja nie je dôvod na reklamáciu.

 

IV. KONTROLA A PREBRATIE DODANÉHO TOVARU

Pri dodaní rozvozom TML, a.s.:

Kontrola tovaru môže prebehnúť s vodičom pri závoze na požiadanie klienta. Pokiaľ kontrola neprebehne, reklamáciu prijímame najneskôr do ďalšieho dňa od prebratia tovaru.

V prípade zjavného poškodenie balíka alebo obalu môže klient pri doručení požiadať vodiča o spoločnú kontrolu obsahu balíku. Doručujúci vodič zaznamená tuto kontrolu do dodacieho listu, ktorý je súčasťou dodávky tovaru.

Pri dodaní prostredníctvom zmluvnej prepravnej spoločnosti:

Odosielateľ zodpovedá za náležité zabalenie tovaru. Ak je balík akokoľvek zjavne poškodený, napríklad je roztrhnutý kartón, môže klient odmietnuť balík prevziať. Prepravná spoločnosť vráti balík odosielateľovi.

V prípade zjavného poškodenia balíka alebo obalu môžete pri doručení požiadať vodiča o spoločnú kontrolu obsahu balíka. Doručujúci vodič zaznamená túto kontrolu do zápisu, ktorý vyhotoví spoločne s príjemcom (“Škodový zápis”).

Ak klient prevezme balík, ktorý je zjavne neporušený, a po jeho otvorení zistí, že obsah je poškodený, reklamáciu je treba uplatniť u odosielateľa. GLS nesmie kontrolovať obsah zasielaných balíkov. Poštovné tajomstvo platí aj pre GLS. V prípade uplatnenia reklamácie u odosielateľa požadujeme fotodokumentáciu obsahu balíčka, tzn. konkrétneho poškodeného produktu.

Všetky ďalšie reklamácie prijímame najneskôr nasledujúci deň po prevzatí zásielky.

"Spoločnosť TML Slovensko a.s. si vyhradzuje právo na zmenu cien a právo odstúpiť od prijatej objednávky. Objednávka je záväzná až v okamihu, keď je vystavený daňový doklad. Pre aktuálnu ponuku tovaru vrátane cenových podmienok odporúčame objednávať prostredníctvom internetového veľkoobchodu www.tml.sk (veľkoobchodná registrácia je nutná). Ďakujeme za pochopenie."

V. CENÍK

Platný od 7. 12. 2016